دانشکده مهندسی مکانیک - اخبار

 اطلاعیه شیوه نامه انجام کارآموزی مربوط به دانشجویان دانشکده مهندسی مکانیک

 تاريخ: 31/03/99

 

اطلاعیه شیوه نامه انجام کارآموزی مربوط به دانشجویان دانشکده مهندسی مکانیک


به اطلاع دانشجویان محترم می‎رساند:

بر اساس بخشنامه‌های وزارت علوم و مصوبات شورای آموزشی دانشگاه، با توجه به شرایط ناشی از شیوع بیماری ویروس کرونا، اولویت معرفی دانشجویان برای انجام کارآموزی با افرادی می‌باشد که در سال 99 فارغ‌التحصیل می‌شوند. بنابراین دانشجویان دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی سهند تبریز جهت انجام کارآموزی، لازم است به موارد زیر توجه داشته باشند:


1- دانشجویان حائز شرایط اخذ درس کارآموزی، در صورتی که در سال 99 فارغ‌التحصیل نمی‌شوند، ترجیحاً انتخاب این درس را به ترم‌های بعد موکول کنند.

2- در صورت انتخاب واحد کارآموزی، دانشجویان شخصا اقدام به جایابی نمایند و بدون نیاز به پر کردن فرم‌های شماره 1 و 2، بعد از گذراندن واحد کارآموزی با تکمیل فرم شماره 3 جهت تعیین استاد و ارزیابی با مسئول ارتباط با صنعت دانشکده ارتباط برقرار کنند.

3- در صورت نیاز به معرفی، نامه‌ای مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از محل کارآموزی خود ارایه نمایند تا جهت گذراندن واحد کارآموزی به محل مورد نظر معرفی شوند.

4- در صورتی که دانشجویی موفق به جایابی نشود، می‌تواند با گذراندن یک دوره در فنی و حرفه‌ای و ارائه مدارک آن، کارآموزی خود را به پایان برساند.



دانشکده مهندسی مکانیک
 
 


 درج در سايت توسط : IT